Lek och bus landet kalas

I dag har jag haft besök av brorsans sambo Pillan. Dom var ett gäng grabbar som åkte på hobbymässan och vi tjejer var hemma. Jag roade mig med att dammsuga och torka golven, snacka om att det blir smutsigt när man renoverar. Pillan käkade lite här, sen stressade jag och tösen ner till stan till lek och bus landet. Claras förskolekompis och första kärlek hade nämligen kalas på lek och bus. Clara är så förälskad i honom ögonen tindrar när hon ser honom. Hon ville åka tåget hela tiden, jag tappade räkningen när hon åkt elva gånger ;-) Vi avslutade dagen med ett mys bad tillsammans med picnick i badkaret. Hon somnade nästan ovaggat när jag läste nattsagan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0