Oktober snart...

Snart är vi inne i oktober helt sjukt vad dagarna går. Oktober är en händelse rik månad för mig i år.

* Vi renoverar vardagsrummet som kommer bli så fint!

* Älsklingen fyller år

* Ladys night

* Förläsning med Blossom en inspirations källa som jag ser framemot att se och lyssna på!

* Italien resa med jobbet och intressant studiebesök :)

* Kanske får jag köra en ny bil med lite tur hittar vi det vi vill ha!

Jag antar att oktober bara kommer rassla förbi i en rasande fart!

Har du nåt kul som händer i oktober att se fram emot, något som ger dig glädje styrka och positiv energi under kalla, mörka höstkvällar?


Kommentarer
Postat av: Cissi

November tycker jag är en ganska seg månad, alltid.

Oktober har vi också en del att att stå i:
Sista helgen på landet-stängning.
Sonen fyller år så kalas x 2.
osv osv ;)

2012-09-27 @ 07:37:24
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Oktober är fulltecknat när det kommer till helger. ta upp bryggan i stugan, konsert med kören samt övernattningsbesök, min födelsedag (jämn i år) och så en slappa helg ;)

2012-09-27 @ 21:09:16
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0