Onyttigheter

Fy för att vara krasslig, man liksom åker ner i fördärvet tappar all kontroll i allafall jag och jag inbillar mig fler med mig. Det blir ingen träning och mer sötsaker. I dag gjorde jag blåbärspaj jag är en riktig paj älskare på hösten det liksom hör till på något vis. Mys på kvällen med goda pajer och levande ljus. Pajer i alla de former, Äppelpaj, blåbärspaj, ananaspaj mm. Det går snabbt och enkelt att svänga i hop. Så i dag blev det blåbärspaj. Dessutom fick ungdomarna här hemma för sig att baka bullar huaaaaa vad socker kroppen fick stå ut med ;-) ler. Men så tänker jag skit samma bara jag tar tag i det igen när förkylningen dragit din kos!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0