Team

Vi har motgångar som vilka par som helst. Man möter på små och stora hinder i livet. Eller hinder vi kan kalla det kullar eller krokiga hala vägar what ever. Men att leva länge i em relation utsätter dig och relationen för prövningar. Men.... så länge du känner kärlek, så länge du känner jag ÄLSKAR henne/honom och att du/ni vet att ni har någolunda samma drömmar och mål med livet. Så gör det inget att det sladdar till i bland eller att du kör lite fort i ett farthinder. Bara du vet vart du ska ;-) Förstår ni vad jag menar? Du skall vara där du VILL vara, är du någons annanstans har du kanske gjort ett tokigt val. Du bestämmer över ditt egna liv, stå för dina val och lev därefter annars tänk om och gör nya ;-)

Tillbaka till oss, mig och min snubbe, vi har under våra dryga tio år haft en del motgångar som dom flesta andra par. Hur många kan leva helt felfritt? Man är ju två olika individer med olika åsikter osv. Konsten och utmaningen om bara kärlek finns är att finna en balans i allt, lättare sagt en gjort Japp jag vet!!!

Men jag å min snubbe vi är ett sju jävla team när det gäller att renovera vårat hus! Vi kan kompromissa, vi kan diskutera, vi kan bråka men komma till lösning, vi kan ta snabba beslut utan att vela om em stakars tapet! I dag har min duktige man bytt skjutdörr intill vardsgsrummet vips så var det gjort. Han är verkligen duktig. Jag stod för maten, disken, tvätten, nattning och städning när han var färdig. VI ÄR ETT TEAM! Det enda som i bland kan få mig att känna ett sting avund är att berömmet får han. -åh vad fin - åh vad duktig du är mm. Vad vore han utan mig och jag utan han? Vi är ett team :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0