Du får inte mer....

.... Än du klarar av har alltid min mor sagt till mig!

Men just i kväll känns det banne mig som att det får vara nog.

Tur att jag har fina barn som ger mig glädje varje dag. Får mig att le och förstå vad som är viktigt <3
Allt materiellt är bara en bisak men att ha sina barn friska och välmående är det som är det absolut viktigaste.

Fick finaste messet av min tjugoåriga son i kväll. Det gick rakt in i hjärteroten.
Han vet att mamma hon är sansad och står stadigt när det blåser hårda stormar. Men även om jag visar mig stark så behövs uppmuntran, stöttning, omtanke.

Även om jag har en otrolig inre styrka och väljer att se möjligheter, lösningar och ljust (vitt) på motgångar. Så är det så jag väljer att vara så mycket trevligare för mig och min omgivning.

När du möts av motgång se dig runt vad finns? Vad kan jag välja nu?

Min morfar sa ofta när han levde i varje negativ sak finns något positivt. Och det är så sant som det är sagt. Om jag väljer att se det positiva väljer jag att inte se det?! Finns det inte heller!?

<3


Kommentarer
Postat av: Elin

Du ska veta att din positiva energi smittar av sig när man själv har det tungt

2013-04-04 @ 16:55:07
Postat av: Nettan

Tack Elin det värmer gulle dig 💕

2013-04-04 @ 18:32:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0