Fjortis bild...

.... Bjuder 40 taggarn på :)

Ingen tv här i kväll njuter av lugnet fejjat med ditt å datt. Fasligt vad man hinner mycket om man vill.

Kört home make over med tapetsering, målning mm

När jag ändå var i farten fick det bli 40+ make over bort med dom grå förstärka brynen tjing så känns det bättre.

Bjuckar såklart på en fet fjortis bild också med IPhone å allt i spegeln. Som det ska vara "all in" eller kanske whoop whoop ;-) Eller vad sägs om nya inne ordet glajjor? Vet ni vad det är? Shit jag är gammal eller lite äldre så är det oroar mig för svenska språket vart är vi på väg? Hahha

Varför inte bara säga solglasögon eller jag bjuder på en fin bild?

Whoop whoop måste skölja barret äh jag menar mitt hår ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0