Full fart i dag...

.... I dag var en sån där dag jag önskat dygnet var längre. Full fart från att jag slog upp dom grön-grå-blå...

Jobbat, hjälpt Carro putsat massa fönster till en flytt städ. Hämtat tösen senare än vanligt tur att jag åter igen har stans bästa förskola. Storhandlat, tvättat och tagit rätt på tvätt, bäddat rent, nattat tös, dammsugit, plockat, diskat, duschat mig och tös. Fixat räkningarna mm. Om jag nån dag blir rik ska jag skaffa mig en hushållerska som gör diverse allt möjligt.

I morgon är det Valborg jag är inget fan av Valborg. Oftast är det ju inte nåt vidare väder heller. Men i morgon blir det lite grillat och mys! På onsdag första maj ska jag tillbringa förmiddagen i sängen ( hoppas jag fast kom just på att städ och rensning av källarn ligger planeringen) till helgen blir det Granis igen det är avkoppling på hög nivå!!!

I morgon är det dags för vår första terapi, känns lite si så där med tanke på att bara av att boka tiden löste en hel del ;-) Men som jag sa förut man bör ju gå innan det är nödvändigt helt, för då kan det vara försent. Ska bli lite spännande.

Vilken regnbåge kvällen bjöd på, tösen var lyrisk. Kunde inte somna sprang till fönstret för att titta på den igen. Då var regnbågen borta och hon föll i hop i tårar min lilla Sötnos. I dag när vi var på maxi efter en lång dag på förskolan, var hon fantastisk. Hon är så lätt och medgörlig att ha med sig. Lyssnar, tjatar aldrig och vill gärna hjälpa till
En måndag med fullfart, men känns lång och händelserik en ganska schysst måndag ;-)

Ligger på spikmattan nu och känner hur sömnigheten kryper på så god natt min vän och jag önskar er en trevlig Valborg

=)


Kommentarer
Postat av: Elin J

Din energi att få saker gjorda smittar av sig :)
Trevlig Valborg till dig med.

2013-04-30 @ 07:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0