Ikea

I dag var vi iväg till Ikea och köpte tv möbel. Det händer inte ofta att bara jag, tösen och H gör något. Det var riktigt mysigt, tösen mös att få ha oss för sig själv.

Hon lekte i en lekstuga av plast hon vill verkligen ha en lekstuga. Snääääällla som hon säger. Vi får se eventuellt har vi en på gång. ;-D

Vem gömmer sig bakom palmen tro?
Jo en mega trött tös vid namn Clara <3

Nopp klockan tickar på och jag måste försöka sova. Men i kväll har jag ett virrvarr i min hjärna och den tänker så det låter... Brukar ni drabbas av det?

Virrande knakade hjärna?




Kommentarer
Postat av: J

Ja, jag har svårt att stänga av min också! Frågan är bara vad funderar på *nyfiken*!?

2013-04-17 @ 18:16:17
Postat av: Nettan

I bland får hjärnan spratt av alla beslut som skall tas. I bland enkla men ändå svåra. I bland riktigt tuffa som är ogreppbara :) så är livet!!! .<3

2013-04-17 @ 20:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0