Rengöring

I dag har Carro hjälpt till och rengjort kakel/klinker/skiffer plattorna vi har på en av väggarna i vardagsrummet. Plattorna är inte helt släta och vi har fogat med svartfog vilket resulterade i att mycket fog fastnade rejält i strukturen. Vi köpte svindyrt kakel medel på Bauhaus fungerade inte alls. Carro googlade och det visade sig att ättika skulle fungera. Vilket det gjorde mycket bra men vissa fläckar får det skrubbas rejält på :( vad gjorde jag utan Carro? Detta hade jag aldrig fixat med mina armar och min värk. Tack gummsan du är bara bäst <3

Nyfiket hundbesök och nyfiken dotter kikar in och kollar hur det går för kakel skrubbarn ;-)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0