Slut som artist....

....eller inte,beror på om jag väljer det ;-)

I kväll har jag skurat alla väggar vardagsrummet, putsat fönster, städat, målat lister, hängt tvätt, lagat mat, tapetserat, nattat tös mm. För att inte verka skrytig så nämner jag inte allt!

En liten fundering? Hur kan man inte hinna göra saker när man har barn?

Ett litet tips från mig som haft fyra (en del egna och bonus kottar) låt dom vara med!!! Så enkelt är det ;-)

Nu känns det som att det går att ha 20-års fest nästa lördag ;-)
Ska försöka fixa hem soffan också som stått i förvaring hos vännen ett halv år. Hon kommer nog sakna den, när jag väl
får hem åbäket.

I morgon blir det jumpa med tösen, städa bilen och sätta på sommar sulorna ;-) träffa fina Oskar, Marre o Erik för lite lek. Mera målning och fix så lördagen lär gå mig förbi med rask fart!!!

Hoppas på underbar sol i morgon också :)

Trevlig lördag min vän <3

Bjuder på en skön sov bild på en av mina fina prinsessor <3




Kommentarer
Postat av: Elin j

Vad effektiv och duktig du är :) hoppas ni får en lugn och mysig helg nu.

2013-04-06 @ 12:48:24
Postat av: J

Så där sover man när man är T R Y G G !!!!!

2013-04-06 @ 22:10:15
Postat av: Nettan

Elin tack i kväll har vi myst :)
J visst är det så ;-)

2013-04-07 @ 01:02:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0