Blev bra ändå ;-)

Mannen och jag fick ingen gemensam semester i år. Men med facit i hand blev det bra ändå.

Tösen fick sex veckor sammanhängande semester och vi fick många mysiga helger i husvagnen på Granis. Min semester blev uppdelad. Tre veckor semester, två veckor jobb, en vecka semester (tio dagar) två veckor jobb och nu ännu en vecka som tillbringas med sol och värme i Side tösen och jag.

Så med facit i hand blev det bättre än jag trodde ;-)

Så på lördag förmiddag bär det i väg sol, bad, god mat och kvalitets tid med dotra <3

Nöjd?!! Japp ganska ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin j

Hoppas du och Clara får en härlig semestervecka ihop :) det är ni värda :)

2013-08-21 @ 22:39:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0