En planka ska man väl hinna med ;-)







Tog mig i kragen och förnyade kortet på Friskis och Svettis i går. När jag väl stod på crossen och körde Indoor walking slog det mig faaaaan vad jag saknat detta. Tyvärr är jag nu fullbokad i flera dagar med frissa, massage och julfest mm. Kanske lika bra det så får jag mjukstarta. Men oavsett mitt pressade schema så kan jag klämma in en liten planka varje dag. Så i går efter IW blev det 1min planka, i morse 1min planka. Jag har antagit utmaningen 30dagars plankan hänger du på? 😉 



Kommentarer
Postat av: elin j

Jag hänger på. Är de en minut per dag eller hur är upplägget?

Svar: Det ökar på....började på 20sek men det tyckte jag var lite töntigt ;-) återkommer om ökningen börja på 45-60sek 😉
Mrsnatten

2013-12-03 @ 17:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0