Första advent 2013








I dag har jag pysslat med lilltjejen. Senaste tiden har det känts som jag inte riktigt njutit av stunden och dagen. Jag har haft otroligt stressigt och sprungit från plats till plats. Men i dag har jag strosat runt i mysbrallor och haft mysigt med min tjej. Vi har bakat cupcakes, fixat pepparkakshus, pysslat, druckit glögg adventspyntat. Har också haft bror o sambo här på kaffe o glögg fika. En mysig första advent, trots att jag inte är så jätte förtjust i julen och allt där till. Men jag gillar inredning kvalitet med tjejen och mys med dom som vill mysa! Så summan av första advent = riktigt bra <3 

Var rädd om varann, försök ta vara på det som känns viktigt för dig! 

Kärlek <3 






Kommentarer
Postat av: Elin j

Ta hand om dig, de finns bara en Nettan ❤️

Svar: Gulle dig Elin ❤️
Mrsnatten

2013-12-02 @ 12:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0