Hej mitt vinterland....

Foto: JAG 9/12-13 

Påväg hem från jobbet i dag tog jag en bild. Tänkte inte så mycket mer på den eftersom jag ständigt tar bilder. Men så sa nån att den var cool. Jag tittade på dem igen och jo den är lite cool. 

Kylan biter sig fast i luften och skymmer Skultuna kyrka, man ser endast toppen på kyrktornet. Vägen känns ganska rak och tydlig med ett ljus längre bort. Färgerna i bilden är vackra och man riktigt känner hur kall luften är. 

Bilden är helt oredigerad och jag önskar den var tagen med min systemkamera och inte Iphonen ;-) 

Nu ska jag ta mig en enchinea C och C vitamin drink igen.... Om en kvart är det veckans Homeland avsnitt yesssss.....





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0