Hemma dag sköööönt!!!


Jag har haft en skön hemma dag i dag. Den kändes lång och härlig blandad med slapp och nyttogöra. Jag orkade inte tänka tanken att ta mig ut bland folk och reor. Jag har flängt runt innan jul så det räcker känns det som. Däremot var sonen och shoppade och jag tvingade honom att köpa en jacka jag sett (tyvärr var den förstås inte på rean) Men den var billig från början så det gjorde inte så mycket. 

Tösen fick feber i går och har varit hängig i dag också. Hon har mest tittat på tv och slappat. Men lekte lite på kvällen. Hon hjälpte mig med badbomben när jag skulle bada det tyckte hon var spännande. 



Tillslut när klockan var mycket somnade hon brevid pappa i soffan. Då avslutade vi annandagen med att se Känn ingen sorg. En film baserad på Håkan Hellströms musik. Jag gillade filmen skarp det var en annorlunda film. Klart sevärd jag både skrattade och grät en skvätt, det var en fin film. 
Det slog mig ännu engång hur populärt det är just nu att huvudrolls innehavaren har någon form av diagnos. Som tex serien Bron- asberger Homeland- biopolär mm. 


I morgon eller rättare sagt i dag ska jag ha lite egentid på romerska det ska bli mysigt =) 

Nattinatt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0