Åt ni nån semla?

Det gjorde jag i dag inte en inte två inte tre utan fyra semlor. Fattar ni vad galet?!

Vet ni hur det kändes när jag kl.19 satte mig på spinning cykeln? Jo förbannat tungt. Snabba kolhydrater gör definitivt ingen nytta på sikt bara skada.

Men efter 30min kände jag mig i toppform. Tog ut mig fullständigt svetten sprutade ur varenda por så skönt. Peppade mig under passet sa till mig själv. Så här går det när man låter gotte tarmen ta överhand!!!! Fyra semlor Nettan det är inte normalt sunt beteende så trampa trampa haha men så tänkte jag. Några semlor är väl ok är som tur bara fettistisdagen en gång per år!?

Å dessutom är du rökfri ;-)
Hur många socker torskar finns det inte som är det året om tro hahaha

Så nu har jag cyklat och svettat ur mig semlorna, plankat 1,5min x 4st semlor. Kört axlar, biceps, triceps, ländrygg.

Så nu blir det dagens farmen avsnitt och läsa Friskis tidningen.

Har även i dag hunnit handlat, plockat med tvätt, firat femtonåring, jobbat, skottat, tränat.

Lär skotta ut bilen i morgon dom det snöar...... Kan verkligen längta efter lägenhet i bland!!!

Vem skottar hemma hos dig?




Kommentarer
Postat av: J

Nog kan jag trycka i mig en semla allt. Men det är inget jag längtar efter, ingen favorit direkt.

2013-02-13 @ 14:34:01
Postat av: Nettan svarar:

Hur kan man inte längta efter en semla? Hihi

2013-02-13 @ 21:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0