Fy f-n vad vi är bra tjejer

I dag drog jag med Carro och Milla på cirkelfys saken är den att jag inte ens själv provat det. (Visste knappt vad det var) Oj säger jag bara så j.... kul och utmanande. Ska berätta för dig, musiken lät typ som i gladiatorerna eller nåt sånt. Det var två killar som höll i passet. Det var tio stationer med olika övningar. Tex. TRX band då man tränade mage rejält, flera olika skivstångs övningar, burpiees, upphopp med vikt, utfall mm. i högt tempo typ som i militärfilmer haha. Jag är mäkta imponerad av Carro och Milla dom gjorde det super bra med tanke på att dom nyligen kommit i gång med träningen igen. Vi lär ha ont i morgon och Carro och jag som har Indoorwalking inbokat haha
Nu ska jag logga in och boka för nästa vecka ;-) Tösen har varit feberfri och är pigg så i morgon blir det förskola för henne.

Torsdag i morgon jieeee helgen närmar sig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0