Picture....

....

Tränat IW medel svettigt.

Ätit hemgjorda stora köttbullar med grönt och paprika sås.

Tog en vinter bild påväg hem från jobbet galet vilket oväder, slirigt och halkigt.

Sista stödet av Petra i rökfria appen läskigt, hon tycker att jag ska stå på egna ben.

37 dagar

Clara fick lite överraskningar av Carro <3

Våra tattos gjorda i helgen, kliar lite nu.

En bild jag fick via mess på mig några år sedan på "jobb resa" undra om fotografen hade intagit nån alkohol? Den är lite suddig lika bra det för även jag hade med allsäkerhet intagit lite dryck.

Henke och Niklas tar en kvälls PW med varsel västar förståndiga killar :)

Nu farmen sen god natt börjar skymta helgen ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0