Sitter på cykeln nu...

Just nu sitter jag på motions cykeln och bloggar. Därav alla blogginlägg haha då har jag nåt att göra och jag glömmer att benen trampar. Svetten rinner, kört rygg, axlar, skuldror, mage och bålstabilitet med hantel och bl.a. Plankan 1x3min nu sitter jag 45min på cykel. Så den som säger att man inte kan träna som ensamstående utan man mm. Får nog tänka om för visst handlar det om motivation, vilja och jävlar anamma? Inte hänger det på ett gymkort eller att ha en man hemma?
Rätta mig om jag har fel!!!
Nu har det gått 45min svetten rinner så jag måste in i duschen.

God natt min vän och trevlig start på veckan önskar jag dig! Jag startar med ledig måndag me like :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Vilket bra inlägg, allt går bara man vill :)

2013-02-11 @ 07:15:03
Postat av: Nettan svarar:

Eller hur visst handlar det om prioritering, planering, vilja och motivation ;-))

2013-02-13 @ 21:55:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0