Snö och pärlor

Skottat igen, trots att huset är fullt av starka killar så får jag skotta! Sebbe och Erik skottade ett par gånger förra veckan iaf.

Jaja jämlikt ska det ju vara så jag har skottat i går i förr går i dag. Så då struntar jag i att laga mat. Vad sägs om det jämlikhet eller?

Kvinna skotta kvinna inte laga mat punkt!

Hotell á la Nettan its close to day ;-)

Lägger mig och läser en bok i stället har en knippe med bra böcker som fler på jobbet läst. Och som ska vara jätte bra, har du läst Hammarbyserien? Med Carin Gerharldson?

Lite pärlplattor har jag och tösen pysslat med i dag efter vi skottat mys! Att lägga tid på henne <3


Kommentarer
Postat av: Anna

Här skottar mest jag när jag är föräldraledig, MEN i år har min underbara pappa skottat mest. Han kör med snöslungan nästan varenda dag. Guld värt!

2013-02-13 @ 21:41:55
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Nettan svarar:

En snöslunga skulle sitta fint ;-) För här är dom kassa på att skotta å klippa gräs skulle behöva en snöslunga o en såndär gräsklippare man sitter på eller en snygg dräng hihi ;-)

2013-02-13 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0