Spinning

Nu är jag verkligen helt inne i mitt spinningpass som jag funnit på tisdagar. Jag kan det utantill vet precis hur jag funkar så nu kan jag utmana mig själv under passet. Jag hamnar i sånt flow så det känns som att jag skulle kunna köra 30min till så skön känsla. I dag hade jag också Carro och Milla med askul med sällskap jag har ju tragglat ett tag själv.

Var trött, hade huvudvärk, kände mig på dåligt humör och jätte omotiverad. Fick ännu en gång bevisat för mig att dessa gånger när jag vill skippa träningen lägga mig under täcket och vara ett offer det är då träningen är som bäst för mig :) Love it!!!

Nu skall jag ta en god kopp te kvällsro och titta på farmen på play.

Tösen har fortfarande feber, shit vad många är sjuka nu :( Tur att mormor haft tösen så jag kunnat jobba för många på jobbet är också sjuka.

Tack mormor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0