Tempo dag

I dag var tösen på förskolan frisk och kry endast lite hosta. Efter jobbet var det högt tempo. För att jag ska hinna träna som jag gör det vill säga rätt mycket, innebär att jag är effektiv. Så efter jobbet for jag i väg hämta tösen, tvätta bilen, storhandla på Willys kylen gapade tomt. Hem och lagade mat, ladda tvättmaskin, fixa med lite annat mm. Jalla jalla mycket skall hinnas med innan passet. Mannen kommer hem strax efter sju vi bara hejar i dörren. Hämtar Carro rusar in på gymmet och loggar in för passet Puh vi hann igen. Det är nämligen så att man måste logga/checka in tio min innan det börjar annars försvinner passet och man får en prick.

När vi kommer in på passet visar det sig att hon som ska hålla Indoorwalking bas typ är sjuk eller nåt. Så Marie en annan ledare ska ha passet och hon höll ett medelpass i stället och är rätt tuff. Hmmm våra stumma lår och värkande rumpor sedan cirkelfysen kändes kan jag lova :-( Men nu känns det jätte bra!

Vi var starka och beslutsamma så det gick bra :)

Min egentid/träningen är viktig för mig både fysiskt och psykiskt. För mitt välmående, jag mår bra i kropp och själ.
Finns bara vinster med att röra sig och motionera, äta rätt och inte röka wiiiihoooo.....

Lagade grymma laxburgare med mangosalsa i dag på jobbet. Kan tipsa dig om dessa om du inte testat dom. Recept finns på arla.se


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är en riktig inspirationskälla :)

2013-02-22 @ 19:49:32
Postat av: Nettan

Tack Elin :) Blev det gymmet i dag? Det blev det för mig men nu blir det några dagars vila känner att kroppen behöver det ;-) Trevlig helg Kram

2013-02-22 @ 22:02:41
Postat av: Elin

Inget gym igår men idag måste jag dit, finns inga ursäkter att hoppa över det idag

2013-02-23 @ 05:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0