Träning och bra kost....

.... Som ni vet tränar jag en heldel. Jag har alltid gjort det, det är liksom en del av mitt liv. I dom perioder i livet när jag kommit av mig och tiden inte funnits. Har jag märkt att jag inte mått speciellt bra vare sig fysiskt eller psykiskt.

Nu har jag hållt en bra nivå senaste åren och hoppas kunnat fortsätta med det. Jag har gjort förändringar som är bra för mig tex. slutat röka det märks och känns i min träning jag känner mig stark. Jag har god kosthållning men inte mycket god för det skulle innebära att jag får lov att tabort sådant som förgyller och lyxar mitt liv. Men jag skulle vilja vara lite mer strikt för att nå ännu bättre tränings resultat men jag är inte där än ;-)

För visst vill man ha resultat, men våra resultat kan variera utifrån vad man vill ha för resultat. Du och jag kan ha olika mål viktigast är att man har ett mål, sitt egna mål och jobbar utifrån det.

I dag har jag vilodag kroppen behöver det har en grym träningsvärk i låren. Jag kör spinning och Indoorwalkning och får ingen träningsvärk. Så fredag och lördag chockade jag benen så jag har sån träningsvärk i dag ;-) ont-skönt!

I går tränade jag med älsklingen han fota mig när jag körde. Han blev lite imponerad över mina ryggmuskler hihi jag med, när jag såg bilden. Slitet ger resultat ;-) Inte undra på att en å annan blus känna lite trängre.

Känner mig peppad inför veckan och tränings upplägget. Tösen är sjuk i feber och jag hoppas verkligen att vi andra klarar oss från att bli sjuka.

I dag har vi ätit riktigt god mat från Linas matkasse mums!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0