Elakhet

Att drabbas av medveten elakhet är bland det värsta och ledsammaste som kan hända mig som människa!!!

Det gör mig så fruktansvärt ledsen, men skulle aldrig i mitt liv sjunka på samma nivå.

Däremot ser och förstår jag mer än vad man kanske själv förstår. Dessa människor rensar jag omgående ur mitt liv så gott det går!

I kväll är mannen i huset borta han är på kurs. Jag får "leka" singel ;-) Varit hos bror på kalas hade turen att bli bjuden på mat. Kom hem nattat tösen, sitter nu på motionscykeln suttit 40min så jag har 20min kvar. Tyvärr fick jag boka av Indoor walking eftersom mannen är borta. Men jag har ju min cykel och lite plankan ska jag väl också lyckas med.

Det enda som kan hålla mig från att träna är min ovilja ;-)

Jag är ingen tv människa alls har nada koll vad som går på tv. Men har fastnat för farmen av någon anledning. Spännande att se gruppdynamiken och hur människan funkar. Och nu är A-K tillbaka och det får mig att skratta hon är ju för cool. Störtskön!!!

Nä nu rinner svetten nu ska jag spurta lite. Sen blir det dusch och efterlyst!

Elakhet är den sämsta egenskap en människa kan besitta ;-)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0