Farväl

För tolv dagar sedan beslutade jag mig ca. kl. 22.35 att jag skulle ta farväl!
Ta farväl från en länge trogen vän, en vän som aldrig svikit mig, men hållit fast vid mig av bara eget egoistiskt syfte.

Jag kan inte lura mig själv längre att denna vän alltid finns där när jag behöver, gett mig närhet omsorg och tröst. Allt av bara egen vinning skull inget annat. Denna vän har utnyttjat mig och kostat mig massor av pengar. Gett mig ångest, oro, halsont och dålig kondition. Fått mig att tro att jag behöver denne som vän. En jävla falsk jävel som bestämt och styrt över mig!!!

Sådana vänner vill jag inte ha!!!
Klarar mig utan denna vän, nu är det banne mig jag som gör slut på vår långa vänskap en gång för alla!!!

Hejdå Level bye bye vink vink

Nu går jag in på min tolfte rökfria dag!!!!

Jag känner mig förbannat stolt och fri!!!

Och jag ska klara detta för jag är arg på dig din falska skit vän!!!!


Kommentarer
Postat av: Christine

Va duktig du är. Detta fixar du galant.

2013-01-12 @ 04:04:33
URL: http://chrizzg.blogg.se
Postat av: Carro

Haha den var bra!:)

2013-01-14 @ 18:19:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0