Fika

Träffade Carro och fikade på stan hos Johanna på Oliodeli. Super mysigt jag kan verkligen rekommendera deras super goda pizza mums!!! Carro och jag delade för det är rejält mycket en portion.

I dag var jag med tösen på 4-års kontroll. Vi fick mer än godkänt på huvudfoting som var väldigt detaljrik, färgerna satt som en smäck syn och hörsel tipptopp. Tösen tom briljerade med att räkna på engelska. Barnmorskan Anita var mycket imponerad av hennes koncentration och vakenhet av att lyssna på instruktioner. Det enda som var mindre bra var att hon dalat på vikt kurvan, beror troligtvis på att hon var så sjuk i december. Och kanske på hennes bajs problem hon haft, men nu är det bra så nu får vi äta upp oss lite med mer olja och fett i hennes mat!!!

Ännu en mysig ledig måndag med min lilla tös <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0