Första arbetsdagen 2013

Dåså var första arbetsdagen år 2013 avklarad. Hemma med pappa var tösen, hon hade tjatat efter mig och längtat sötnötan.

Väl hemma så lekte vi med bilar, spelade memo och tränade att skriva på Ipaden. Kan rekommendera appen tavlan super bra!

Fy hela dygnet är upp och ner för henne efter jul och nyår. Hon är uppe på tok försent kan inte somna. Trots att jag väckte henne i morse. Måste få till det innan det är dags för förskolan nästa vecka.

I dag åt jag världens godaste sallads lunch. Fy vad less jag är på onyttig, flottig, stabbig mat och alla sötsaker. Jag längtar tills jag är frisk och kan börja träna! Mår inte bra alls av att äta fel och inte träna ordentligt! Detta har inget ned nyårslöfte att göra utan rent allmänt. Men visst gör julens ätande det inte bättre precis ;-)

Det jobbiga är att nu i jan-feb är det knökfullt på gymmet :(

Nattinatt nu ska jag sussa jobb i morgon!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0