Friskis lördag

Min svägerska frågade mig på Facebook om jag flyttat? Haha till Friskis och Svettis det tar jag som en komplimang ;-)

Så där var vi i dag igen, familjejympa Carro var med så jag passade på att köra ett jympa pass medel. Fy fan vad jag ångrade mig. Inte alls ett passande pass för mig alldeles för mycket hopp och svisch. För mycket arobics för min smak. Men nu har jag testat, och svettig blev jag det är huvudsaken. Jympa passen är ju så bra för det finns så mycket platser. Spinningen är alltid fullbokad :(

Hem käkade en schysst lätt lunch, sedan åkte vi till lek och bus landet och träffade Erik och Oskar och lekte, fikade och hade skoj. Tre timmar blev vi där!!!

Hem lagade god mat och njöt av ett glas vin!

Lite ipad fick tösen avsluta dagen med, se gohönan skrev mamma helt själv <3
Mitt hjärta smälter <3


Kommentarer
Postat av: Christine

Hej. Jag har också provat jympa medelpass. Inte riktigt min grej. Jag brukar alltid köra skivstång pass, men när dom är fullbokade så blev det jympapass istället. Det är träning iallafall..ler...

2013-01-20 @ 14:25:45
URL: http://chrizzg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0