Med vilja går det....

I går fanns det ingen tid till att blogga.

Hämtade tösen på förskolan vi åkte till Erikslund shopping och fixade ett par saker. Hade bl.a. En julklapp som inte blivit bytt. Har inte orkat åka dit och trängas i rea tider. Nu var det lugnt de flesta har väl snålt i kassan nu efter jul. Jag hade presentkort som jag nyttjade.

Köpte ett nytt nagellack som ska vara bra, det visar sig. Tösen trivs på Kicks kan jag lova strosar runt och sniffar parfymer, pillar på färgpaletter, testar läppglanser mm. Hon river inte runt utan tyst och försiktigt. Smög på henne och fotade när hon stod vid parfym hyllan :)

Köpte också en ur gullig pyamas till tösen på rea. Hon har alltid haft ärvda välanvända pyjamaser så jag tänkte det vore kul med någon ny fin! Nu har hon några nya fina fick i julklapp också :)

Vi åt korv vid Ikea tösen åt två stycken helt fantastiskt vad hon äter nu!!!!

Vi kom hem kvart i sju, lagade mat fort som attans.
Duschade och fixade kväll med tösen.

Packade träningsväskan och styrde min lilla svarta mot björnövägens Friskis och Svettis 19.55 stod jag på crosstrainern på Indoor walking jiiiiiieeeee..... Sjunde dagen...
... I did it again :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Gillar din inställning att allt går :)

2013-01-12 @ 19:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0