Oj en månad...

.... vips så hade det plötsligt gått trettio dagar. Jag har ingen slemmig hosta längre, känner mig inte sträv i halsen. Känner smaker som jag aldrig känt. Lukter som jag inte visste existerade ;-) hmmm... luktar det även när jag bajsar?! Hihi
Kaffe doften wow, sopor mindre wow!!!
Upplevelsen när jag tränar känner mig ren och pigg invärtes även om jag vet att det tar längre än trettiodagar att återställa kroppen från allt skit en cigarett ställt till med!!!

Min största vinst är att jag kan pussa och gosa med min fyra åriga dotter utan att stinka askopp!!!

Jag kämpar vidare och SKA klara detta!
Kan inte säga en enda bra anledning att börja röka igen.

Finns inga ursäkter i världen som håller i längden, bara att inse hur dum i huvudet jag är som tillåtit mig att röka!

Hejja Nettan :))


Kommentarer
Postat av: J

Aaaasbra!!!! Johan hälsar!

Jag såg på 4 morgon i går , de hade en läkare på besök och temat var rökning. Han sa som avslutning:

"det finns ingenting eller någon företeelse som är så starkt kopplad till ohälsa och sjukdomar! Sluta köp hem sjukdom i en liten ask, för det är det man gör, köper hem sjukdom och ohälsa för dyra pengar. Sluta med det!!!!"

- och det min vän, det har du gjort!!!! Bravo!!!

2013-01-30 @ 18:48:42
Postat av: Anna

Du är verkligen superduktig Nettan! Klart att du klarar det! Jag vet precis hur det är, har gjort det själv två gånger, och ALDRIG att jag börjar igen!

2013-01-30 @ 22:18:37
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0