Pyamas dag...

.... Tösen och jag har haft pyjamas dag i dag. Spelat spel så mysigt Fia med knuff och go fish, gjort smootie, myst i sängen, tittat film, lekt i pyjamasen ;-)

På kvällskvisten var älskling och Nille och köpte nytt köksbord vi har länge pratat om att ha ett vitt. Att vi skulle måla om det vi hade. Men det är bara inse man orkar inte hur mycket som helst. (Renoverar ju vardagsrummet) vi sålde det befintliga ek bordet och köpte ett nytt vitt :) Det gick typ jämt ut iaf ekonomiskt ler Det blev så fräscht!!!

Åh nu händer det grejer i vardagsrummet jag längtar tills det blir färdigt. Vill inreda ;-)

Ingen träning i dag bara vila, slapp och vila men efter fem dagars träning behövs en dag vila och återhämtning. I morgon är det ledig måndag så då får det bli 60min motions cykel och pulka backen ;-)

Tjing och trevlig start på din vecka önskar jag dig!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0