Skridskor, kusinbesök och gym

I dag var vi en sväng till Rocklunda och provade nya skridskorna tösen fick av moster och kusiner i födelsedags -
present. Det gick stappligt, vi åker i morgon också och övar lite.

Sålde tösens brio sulky i dag haft annons på blocket ett tag. Men nu såldes den, skönt så fullt i källaren med saker vi inte behöver!

Hade kusin Nowa och syrran här i dag på fika, mat och mys!!!

Jag och sonens flickvän var till gymmet på kvällskvisten. 15min löpning på bandet, triceps, biceps, rygg, utfall och plankan. Avslutades med 10min på crossen :) skönt pass nu är jag på gång igen.

Fredag = simning
Lördag = PW
Söndag = gym

Nattinatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0