Spinning, Kvällsfika och bloggar

I kväll har jag varit på spinning pass, satan i gatan vad det gick bra! Log mig igenom hela passet kändes som jag svävade. Jag fick verkligen en kick, en upplevelse av mitt rökfria jag. Enligt appen rökfri så ska mycket släppa efter 21dagar då är den fysiska abstinensen förbi. Kanske var det därför det kändes så bra! Vet inte? ;-)
Men jag gillar mitt nya rökfria jag!!!!

Vad är härligare än ett gott kvällsmål efter hård träning, te, smörgås, keso, kalkon och gurka.

Tog en lång skön het bastu efter passet är fortfarande röd i nyllet ;-) Passade på att handla också så nu är det fixat. Vilket innebär att i morgon finns det tid för ett Indoor walking pass längtar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0