Härliga måndag?

Eller inte haha fullt ös....

Sommarfest på djäkneberget med förskolan vädret var med oss tack och lov! Även de muntra linedansarna på djäknebergets dansbana. Dom var där förra året också mysigt vi fick ju musik! Men jag undrar varför går man en måndagskväll till djäkneberget och dansar linedance och ser så bitter och sur ut så man kan tro att dom blivit hotade att gå dit haha. Vi föräldrar fick iaf oss ett gott skratt i år igen! Tackar linedansarna för det!!!

Innan var tösen och jag till fästingbussen vid Coop och tog tbe vaccinet hon var så bra på det, så jag var tvungen att belöna henne med en present. Hon valde givetvis en Barbie ;-)

Stolt tös stolt mamma :)

Nu har jag hunnit med alla kvälls sysslor tvätt, disk, städat kaninbur, nattat tös, plockat lite.... Kul att övriga i familjen hjälper till ;-) jag är inte bitter bara lite smått besviken. Men det är väl så i de flesta familjer att en drar det största hushållslasset. Skulle vilja säga upp mig från den arbetsuppgiften! Men när inte ens man kan fylla på en toarulle när man tar sista pappersbiten då kan ni ju förstå hur det skulle bli ;-)

Hmmm.... Men torka arslet ska dom suck! (Lite måste jag även få gnälla i min blogg höööhööö) löprundan får ännu engång stå åt sidan :(

Nu ska jag sussa på min spikmatta nattinatt see you tomorrow ;-)

Tjing


Kommentarer
Postat av: Anna

Om du inte får klaga på din egen blogg, var ska du då klaga? Jag tycker nog att du hade kunnat få lite mer sällskap i hushållsarbetet. Det kan ju knappast ligga på en person att alla andra har rena kläder, ett rent hus och lagad mat på bordet. Du jobbar ju också! Heja dig Nettan som sliter så hårt och klagar så lite!!!

2013-06-10 @ 22:51:27
URL: http://annasviktiga.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0