LAT i dag...

... I dag var jag lat, det fick bli hämt mat. Utnyttja restaurangchansen tre ställen köpte vi på alla var sugna på olika mat. En på typ spicy några på enchiladas (tacos) och jag, Carro och Niklas på sushi. Jag satt i bilen och väntade meddans Carro handlade. Tösen somnade :( Det var jobbigt, tråkigt och sövande att vänta.

Jag borde fortsätta rensa vinden eller ta en löptur eller packa inför midsommar eller åka till Maxi och handla. Men det S.... jag i för i dag bejakar jag min LATA sida fullt ut ;-) Och det ska ni veta är inte min starka sida jobbigt nog att göra det :))




Kommentarer
Postat av: Elin j

Tycker du gör helt rätt i att lata dig ikväll, de är du värd :)

2013-06-18 @ 21:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0