Trädgård del 2

Att sitta still i solstolen är inte min starka sida, förutom på Granis där finner jag ro. Ytterligare en rabatt rensad nu har jag fyllt på massor av tänkbark så med lite tur slipper jag ogräset "problemlösning" Det gäller att göra det lite enklare ;-) Så kanske jag kan nöta på solstolen lite ;-)

Bästa Carro klippte gräset och trimmade lite. Tack snälla betyder så mycket för mig omtanken <3

När jag har en trädgård vill jag att den ska vara fin och njutbar annars kan jag lika gärna bo i lägenhet. En miss skött trädgård är inte fin. Nu har jag valt att inte ha så många rabatter som tur är.

Det är riktigt roligt och avkopplande att pula i trädgården om tid finns.

Gillar du att greja i rabatter och land?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0