Carpe Diem

Jag kan inte minnas sist jag kom hem och satte nyckeln i låset, larmade av huset och mötts av en tystnad som hördes?! En lätt luft att andas ett lugn som låg likt en tunn osynlig dimma. Så var det idag, tösen och jag intog köket tände ljus. Drack hemgjord smootie, åt jordgubbar, lade pärlplattor, lagade middag. Ingen av oss sa mycket vi båda kände nog hur vi bara i tystnad ville umgås. Jag vet det låter underligt med en fyra åring men så var det helt magiskt!

Vi åt en supermysig lugn god middag med Sebbe. Som sedan for till vänner.
Jag avslutade med en underbar film "oväntad vänskap" vacker film som bör ses.

En helt vanlig tisdag för vissa av er, en magisk tisdag för mig!

Fånga stunden - Carpe Diem

<3


Ps. Clara skriver sitt namn så fint nu helt själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0