Mamma har jobbar bil

I dag har jag hyrt en ok skåpbil med jobbet och inhandlat div till den kommande shÅppen på jobbet. Vi skall flytta mer centralt inom snar framtid så en heldel inköp behövdes göra. Med fler fulla vagnar på Ikea lackade svetten, då kom min lillasyster av en slump som en räddande ängel. Så jag fick lite hjälp att ta mig ut och packa in i bilen. En god Ikea buffé frukost hann jag klämma in den fick bli i stället för lunch!
Gissa om tösen var lycklig när mamma kom med en stor jobbar bil och hämtade på förskolan. Mamma kan också inte bara pappa haha och vad lätt det plötsligt var att hämta?!!! Inge tramsande och inget ska bara, bråttom ut i stoooooraaa bilen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0