Ny vecka imorgon...

..... och nya tag....

Avslutar söndagens bloggande med en annorlunda vy bild från gymmet i fredags. Som jag tog i halv minuters vilan när jag plankade.

Avslutar alltid med plankan när jag gymmat. Kör då minst 1min vanlig planka med fötterna i hop vilar 30sek sedan 45sek höger sida vila 30sek 45sek vänster vila 1min och avslutar med 30sek planka fötter i sär och 30sek fötter i hop, utan vila emellan. Totalt 4min. Bra och enkel träning som kan göras vart som helst när som helst och hur som helst. Inga tillbehör behövs bara motivation och vilja ;-)

Ps. Det slog mig också hur rena och fräscha golven på gymet var ;-)


Kommentarer
Postat av: Elin

Din version av plankaträning lär testas nästa gång på gymmet :)

2013-03-10 @ 22:30:53
Postat av: Nettan

Gör det ;-) Plankan är verkligen en av mina favoriter ;-) jobbig och dryg men givande ;-) åh det ska vara lite jobbigt ;-)

2013-03-10 @ 22:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0