Vasalopps Indoorwalking....

.... I fredags bokade jag tre pass under Friskis och Svettis Vasalopps indoorwalking. Så kl.07 i morse ringde klockan. Starten gick ju kl.08 jag hade bokat pass 1,3 och 4 det var dom som var lediga.

Det var så mäktigt när startskottet gick så jag fick blodad tand. Lyckades även få en biljett till pass 2 När jag kört pass 3 som bjöd på grymt skön stämning i salen med hejar rop, kämpar miner och super musik. Hälften var avklarat då lyckades jag få biljetter till pass 5 och 6.

Dagsformen var bra jag mådde super och nötte på. Så nu har jag kört Vasaloppet på en Indoorwalking crosstrainer. Totalt 4timmar och 15min.

Jag är galet stolt och helt fucking slut i kroppen.

Vi var ca: 8-12st av samtliga som körde alla passen. Bakom mig stod tre instruktörer som kört spinning vasan tidigare och dom sa att Indooren var så mycket jobbigare pgav att man står precis hela tiden. Så nu känner jag mig ännu nöjdare :)

Galent roligt var det och en rolig utmaning.

Nu ligger jag och återhämtar mig i sängen och kikar på film med mina tjejor <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men skriv nåt nytt då va fan! 7 dar utan uppdatering, å sjukskriven har jag varit också. Hallå!!??

2013-03-09 @ 22:40:43
Postat av: J

Det var jag som skrev ovanstående inlägg! Missade signaturen av rent slarv, sorry! // J

2013-03-10 @ 20:38:13
Postat av: Nettan

Visste att det var du J ;-) sorry för dålig uppdatering men hade liten blogg svacka :(

2013-03-10 @ 22:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0