Åter igen...

.... kvitto på att träning, motion är bra!

I går kämpade jag verkligen med att ta mig ut på sen planerade powerwalken med vännen. Ryggen värkte (har en låsning) Höften värkte och det strålade ner i benet. Jag pratade med mig själv och sa nu du lilla gumman "pallrar" du dig ut pronto. Jag satte på lite liniment och höft bälte och med motvilliga steg ut ...

I dag känns det mycket bättre åter igen ett kvitto på att röra sig gör bara gott!!!

I morgon ska jag till kiropraktorn också!


Kommentarer
Postat av: J

Det glädjer mig att du pallrar dig nu för tiden. Försök att inte palta med gröten så förskräckligt bara! :-))

2013-05-16 @ 21:07:19
Postat av: Nettan

Visste att du skulle kommentera det ;-)

2013-05-16 @ 21:36:22
Postat av: J

Hahaa! :-)))

2013-05-16 @ 23:52:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0