Att tolka något?!!

Tösen satt och ritade i bilen påväg hem. -Mamma titta jag har ritat dig, det är du!

Jag ser väl ganska glad ut iaf. Lade ut bilden på Instagram någon undrade om det var hårbollar i armhålorna?! En annan sa att det var brösten. En trodde jag badade näck hahaha det är lite kul hur olika man ser på en bild ;-) Tänker då lite djupare alla ser vi saker ur olika perspektiv det måste vi komma i håg. Din värld ser inte ut som min fast vi lever i samma värld "nåt att tänka på" inte minst i en relation oavsett det är med den man lever med eller sina barn eller en vän <3


Kommentarer
Postat av: Anna

haha, hårbollar under armarna!!! jag tror att det är dina muskler hon ritat ;)

2013-05-06 @ 20:39:20
URL: http://annasviktiga.blogspot.se
Postat av: Nettan

Haha Anna den var bra den "tror" jag på mina muskler haha vad rolig du är ;-)

2013-05-06 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0