Det tunnar ur....

.... på passen på Friskis och Svettis det är nu man ska köra. Slipper tok leta parkeringar, trängas i omklädningsrummet, kanske bli utan skåp, slipper boka pass det är bara välja och vraka. Jag vet inte om folk gett upp och sitter på sina altaner och sippar rosé ;-) Eller om dom väljer löpning och långa powerwalks det är förmodligen lite av varje. Jag ska också försöka komma i gång med löpningen. Men jag tycker ju det är så grymt roligt med Indoorwalkingen :))

Det var skönt att låta sätes och lårmusklerna jobba hårt i dag. Jag älskar att svettas så det hettar i ansiktet.

Nu har jag ätit ska ta en kopp te och krypa ner i renbäddad säng det är det bästa som finns.

Nattinatt ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0