I found it...

.... Lyllo mig jag hittade inspiration ;-) Dom stod nere vid topp hälsa tältet, nämligen mina fina arbetskolleger.
Vi hade en kanon mysig kväll med picnick efter vi sprungit och gått!!!

Jag sprang på 28.42 och mycket nöjd över det. Under halvtimmen trodde jag inte jag skulle klara i år. Som jag berättat förut mitt huvud vill så mycket mycket mer än min kropp. Men jag kämpar på, men har ni en nyare "icke rostig kärvande kropp" till salu så är jag spekulant ;-) helst 174cm ca: 65kg en S så tar jag den ett plus är stora bobbis alltid önskat mig det ;-)) haha skämt åtsido trots att min skit kropp kärvar så är den min så den får duga!

28.42 Japp jag är nöjd!!!

Bra jobbat alla mina kolleger också det är kul att träffas och ha trevligt utanför arbetet!!!

Blossom var där hon är min stora förebild och inspirations källa har alltid varit. Snygg, hälsosam, cool som fan dessutom 51år ;-)

Nattinatt längtar till nästa löptur faktiskt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0