Media nörd?

Det är ja det!!!!

Jag bokstavligen älskar att fota, att skriva. Jag är för aktiv på Facebook och en galen instagrammare och inte tala om här på bloggen.

I bland tänker jag att jag ska lägga ner allt men det blir inte så?!!

Tvång ja kanske? Bekräftelse jo kanske? Dela med mig av mina tankar ja! Inspirera ja det har jag fått höra! Blottar mig för mycket näe tycker inte det är väldigt ytlig det vet nog dom som känner mig!

Varför gör jag det? En av anledningarna är att jag tycker det är roligt!

Varför har man Facebook och Instagram om man inte är delaktig? Om dessa forum fanns och ingen var/är delaktig fanns dom ju inte?!

Alltså vi som är delaktiga är ju viktiga eller? Ja vad vet jag? Säkert inspirerar jag vissa väcker olust hos andra.

Men så länge jag tycker det är kul för min egen skull fortsätter jag ;-)

Jag gick en utbildning i media journalistik och kanske skulle jobbat inom det området!? Men nu blev det inte så.... Jag blev i stället en media nörd! Och jag kan erkänna det!!!

;-)


Kommentarer
Postat av: J

Jag började på ett långt och invecklat inlägg, men raderade det för denna korta summering: Bekräftelse behöver vi alla - dagligen! Det är inget att be om ursäkt för eller sticka under stolen med. Facebook, Instagram, bloggar och twitter är alla forum för att söka bekräftelse och GE bekräftelse! "Nån gillade min status - alltså finns jag!" :-)

2013-05-15 @ 10:22:44
Postat av: Elin j

Dina inlägg inspirerar och ger en ny positiv energi :)

2013-05-15 @ 11:18:07
Postat av: Anonym

Är också medianörd fast jag hinner bara med Facebook. Får se om jag startar en blogg när mina barn blir lite större kanske. Brukar kika in på din blogg ibland, man blir glad av den! :) Skickade en förfrågan på fb till dig :)

2013-05-15 @ 14:16:38
Postat av: Nettan

Jonas just precis det var därför jag lyfte frågan/påståendet. Inget att sticka under stol med ;-) -Jag är en "öppen" media nörd ;-) And I like it

Elin J Tack :))

Elin har bekräftat den ;-)

Ha en bra kväll och tack för kommentarerna som jag sagt förut det sporrar mig att fortsätta Kram

2013-05-15 @ 16:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0