Trädgårds arbete och smitande bh's

I dag gick tösen och jag ut vid elva vi har slitit i trädgården. Räfsat gräsmattan rensat i rabatter, klippt thuja häck, rensat boden, krattat löv plockat och grejat. Vi var ute till klockan fem sex timmar.

Tösen är så stolt hon har äntligen fått till det med gungan. Det släppte lite på Granis i helgen och i dag släppte det helt. Nu gungas det förfullt ;-)

Så mysigt att vara själv med henne hon pratar och filosoferar och smakar på alla dess möjliga ord. Som förståndigt, skaffa, otroligt, fantastiskt, jag begriper inte mm. Så häftigt när hon sätter in dessa ord i ett sammanhang. Oj hon börjar bli stor min lilla bäbis.

Hängt ut två maskiner tvätt i blåsten i dag. Min röda bh smet till grannen, tösen fick flyga över staketet och hämta den. Gissa om det var spännande ;-))

En kanon måndag tillbringandes med min söta tös!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0