17 november - amazing day







Jag har för tillfället inget kul att dela med mig på bloggen. Därav en veckas tystnad. Men några vackra bilder från dagens promenix kan jag bjussa på. 
Sol, friskluft, dagsljus och grymt värkande höfter gav den mig. Men skönt var det iaf. Saknar min tränings energi den är puts väck men jag finner den förhoppningsvis snart i nån gömma :) 

Nu har jag plöjt alla avsnitt av serien Homeland känner stor saknad. Men i morgon går avsnitt 8 säsong 3 på SVT då ska jag vara bänkad vid tvn ;-) 
Så länge får jag ta och börja på en ny serie. Någon som sett Breaking Bad? 
Är den värd att se? ;-) 

Ledig måndag i morgon med tösen, på schemat står badhuset, tandläkaren för oss båda och lite andra "måstes fixas grejer" 

Ta hand om dom du håller av - och glöm inte att tala om hur mycket du älskar dem ❤️



Kommentarer
Postat av: J

BREAKING BAD är GALET BRA!!!!!!! Första säsongen är lite seg, men SÅ värd att ta sig igenom! I och med säsong två blir det bara bättre och bättre! 👏👏👏

Svar: Ja jag tänkte ta mig an Breaking bad 😉👍
Mrsnatten

2013-11-18 @ 10:22:39
Postat av: Elin j

Har saknat dina inlägg för de sprider energi och man blir positiv när man läser inläggen 😊

Svar: Tack Elin 😉
Mrsnatten

2013-11-18 @ 23:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0