13jan - 13 feb

 = 32dagar resulterade i 30st träningspass bestående av motionscykel, cardio, gym, PW, yoga, simning och ett löp pass. 

God och välbalanserad kost typ tallriksmodellen med långsamma kolhydrater. Intaget var tredje timme, vatten och endel goda mellanmål. Även unnat mig lite vin, avstått från fikabröd och godis helt. Resultatet: - 3kg - 6cm midjan och lite andra minus cm här och där!!! Totalt 17cm 

Jag är piggare när klockan ringer på morgonen, jag mår allmänt mycket bättre. Ännu en gång fått det bevisat god hälsosam kost i största allmänhet och motion får våra kroppar att må bra. 

Jag vill leva hälsosamt i den mån det går. Men har en bit kvar till och vara där fullt ut. Träning och hälsa har för mig alltid varit viktigt och ett intresse. 
I morgon skall jag försöka komma i håg att ta vilopulsen igen också när jag vaknar. Tror inte den förändrats nämnvärt men den skall tas i allafall. 

Nu en god natt sömn och utmana ännu en arbetsdag innan helgen kommer. 

Njöt i dag av efterlängtad sushi och ett glas vitt vin! 


KÄRLEK TILL ER MINA LÄSARE PÅ ALLA HJÄRTANS DAG ❤️ 
En del tycker såna dagar är nonsens jag tycker att man ska visa uppskattning och kärlek alla dagar. Men trots att jag tycker det vill jag gärna uppmärksamma mina kära på hjärtedagen. 

Lite smått o gott till mina goaste förstås ❤️ 


❤️







Kommentarer
Postat av: Elin j

Bra kämpat 👍

Svar: Du med :))
Mrsnatten

2014-02-16 @ 23:42:32
Postat av: Christine

Bra jobbat. Jag har också kommit in i en bra träningsrytm. Mår superbra.

Svar: Härligt Christine bra jobbat👍
Mrsnatten

2014-02-19 @ 01:24:18
URL: http://chrizzg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0