19-21/30

Har verkligen ingen lust att blogga men kikar in här en sväng. Ni undrar säkert hur det går med kost och träning. Kosten går bra har inga problem med den. Min kropp vill inte vara med alls och måste lyssna på den. Jag blir ledsen och arg när den inte vill men finns inget att göra åt. Det har blivit lite cykel men hantlarna har fått vila. Låg hela dagen i går med en influensa känsla. Jag skötte maten var tredje timme trots ingen matlust. I dag har jag tagit mig upp men mer är det inte. Lyckats städa kanin buren iaf. Tösen ska på ridning på eftermiddagen, hon har längtat. Sån tur att hon är feberfri hade varit hemskt om vi varit tvungna att avboka. Marre kommer senare i dag och klipper mig och förbereder inför gesellprovet nästa söndag. Jag ska försöka ta mig ut på en PW också. 

Trevlig söndag på er 
Kram 


Vi firade bror 40år i fredags med massor av bus och sång <3 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0