21/30


Tvingade mig upp på cykeln, det blev 60min lowimpact träning. Lyxade till det och kollade ett avsnitt revenge på paddan samtidigt. Brände lite kalorier iaf. 


Min middag: Kycklingfilé, couscous, brysselkål, sås gjord på kvarg o pesto och en fräsch sallad. 


Godaste smootien: Färsk annans, färsk mango, lättyoughurt och kvarg MUMS!


Gott mellis: Keso, kvarg, blandade bär mix, krossade linfrön, några mandlar o russin. 

Om jag har energi i morgon och får sova ska jag ta tösen till badhuset ;-) 

Nattinatt min vän!





Kommentarer
Postat av: Elin j

Härligt att kunna förena nytta med nöje, allt går bara man vill 👍måste testa och göra den smoothies 😊

Svar: Smooties är ju så gott gör Smooties flera gånger i veckan 😉
Mrsnatten

2014-02-03 @ 23:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0